Dobro dosli

aa

srijeda, 31. kolovoza 2016.

PRIJE 11 GODINA STEKAO ZVANJE DOKTORA MEDICINE, A PRIJE 4 GODINE SAM POSTAO HIRURG. KROZ SVE OVE




Prije 11 godina stekao zvanje doktora medicine, a prije 4 godine sam postao hirurg. Kroz sve ove godine rada i specijalizacije vidio sam mnogo lošeg u ovoj mojoj profesiji. Doktori se zaklinju da će pomagati i liječiti sve ljude, bez obzira na sve, a realnost je da liječe i pomažu samo onim bogatim,



a ovi drugi, kojih je baš mnogo su NA ČEKANJU. Na žalost često se desi da ne dočekaju da im se ukaže pomoć. Bilo je situacija da su mi pacijenti nudili novac, ali sam uvijek odbijao, a oni su onda odlazili kod mojih kolega koji su im naravno uzimali. Najveći paradoks cijele situacije je taj što se već pročulo da ja ne uzimam novac i niko se meni i ne obraća za pomoć,



mnogi me izbjegavaju jer misle da ako nekome ne daju novac da ne mogu dobiti uslugu liječenja. ZBOG SVEGA SAM ODLUČIO DA NAPUSTIM DRŽAVU I IDEM NEGDJE GDJE MOGU RADITI I POMAGATI LJUDIMA, BAŠ ONAKO KAKO SAM I UČEN.


http://receptizabrzaijednostavnajela1.blogspot.ba/

Nema komentara:

Objavi komentar