Dobro dosli

aa

srijeda, 31. kolovoza 2016.

DOBRO OBRATITE PAŽNJU NA OVE SIMPTOME! Oni vas upozoravaju na SRČANI UDAR




Priznajem, sa dozom skepse pristajem da poslušam Nadu. Ispočetka mi nije tako lepo kao u mom „frižideru“, ali posle sedam dana korišćenja njenog saveta primetila sam da…

Potparol Hitne pomoći, Nada Macura postala je jedna od ikona Srbije, zahvaljujući svojim izveštajima koje ljudi čitaju na portalima i u novinama, gledaju na televiziji. Znate ono čuveno, slojevito se oblačite, ne izlazite na sunce od tad do tad…

Odlučila sam da slepo slušam njene savete nedelju dana. Baš me interesovalo hoće li se nešto konkretno promeniti u mom životu.


 
Vrućine su velike, a sunce nepodnošljivo, i u periodu od 10 do 17 časova nisam se se izlagala suncu, kako i dolikuje jednom novopečenom sledbeniku Nade Macure.

Kad bih i izašla napolje u ovom periodu paklenog suda, obavezno sam nosila šešir kako bih zaštitila glavu, a bez naočara za sunce nisam ni pomišljala da izađem. Uz mene je obavezna flašica sa vodom.





zalazak
Foto: Dnevne.rs /pixabay
Dobro, ovo zaista ima smisla. Malo discipline, i nijednom za ovih sedam dana nisam imala vrtoglavicu, niti me je zabolela glava. Hvala, Nado.

Mislim, znala sam ja ovo i sama, ali u životu je valjda uvek potreban neko da te podseća da radiš ispravne stvari. Zato je tu Nada Macura.



Veliki broj poziva Hitna pomoć ima leti, zbog nesvestica. Većina ljudi nema naviku da nosi sa sobom flašice sa vodom ili bar neko voće. Većina šparta gradom kad je najtoplije. Flašica s vodom i banana ili jabuka uvek su odsad u mojoj torbi, kad zapekne.

zalazak
Foto: pixabay /dnevne.rs
Pre nego što sam ušla u “sektu” Nade Macure, ja ti lepo dođem u stan i upalim klimu na “zaleđivanje”. Znate ono, kad ohladi da se smrzneš, a napolju upeklo sunce? A vama lepo, mada ste malo nervozni i boli glavica.

Čekaj, a što boli glava? Nada kaže da razlika između temperature napolju i unutra ne bi trebalo da je veća od 8 stepeni. I da, ujutru i noću otvaram prozore da se provetri.



Priznajem, sa dozom skepse pristajem da poslušam Nadu. Ispočetka mi nije tako lepo kao u mom “frižideru”, ali posle sedam dana korišćenja njenog saveta primetila sam da a) osećam se bolje, generalno, b) nijednom me nije zabolela glava dok sam bila u stanu i c) dečko me obožava, pita me kako mi se raspoloženje tako promenilo nabolje.

Prema savetima Nade Macure, izbegavala sam da konzumiram alkohol tokom ovih toplih dana, i bila u busu, napolju, ili u kafiću, veliki spas od vrućina mi je bila lepeza, koja je postala i moj obavezni modni detalj.

jutro
Foto: pixabay /dnevne.rs
Možda nisam bila vesela kao kad uveče popijem čašu ili dve vina, ali fakat je da sam se osećala bolje, zdravije, ma preporođeno. Alkoholna pića i vrućine ne idu ruku pod ruku, još jedna je životna istina koju svi znamo, a “otkrila” nam je Nada Macura. Umetnost je u tome da se Nadin savet posluša.

Zdravije je, kako Nada Macura, piti sokove ili vodu. Tačka. I mašite lepezom usput. Slušajte Nadu. Takođe, jedite hranu sa mnogo vitamina. Jedina istina.

Zahvaljujući savetima Nade Macure, ja se posle ovih sedam dana odlično osećam, i podnosim ove vrućine lakše nego ikad pre.

Preporučujem svima da postanete sledbenik učenja Nade Macure. Koristiće vam u životu.


narodnamedicina.info

Nema komentara:

Objavi komentar