Dobro dosli

aa

ponedjeljak, 25. srpnja 2016.

ŠOKANTNO: Ovaj HIV-om zaražen čovjek plaćen je 7 dolara za seksualni odnos sa DJECOM!

6585856


U udaljenim područjima Malavija, države na jugu Afrike,  tradicionalno je za djevojčice da se seksaju sa plaćenim seksualnim radnikom poznatijim kao “hijena” čim uđu u pubertet. Seoske starješine vjeruju da je ovaj čin oblik “ritualnog čišćenja”, ali BBC je nedavno intervjuirao jednog “hijenu”, koji je HIV pozitivan, te je imao spolni odnos sa stotinama djevojaka.

Eric Aniva, koji je u svojim 40-im godinama, je muška prostitutka u četvrti Nsanje, na jugu Malavija. On je rekao da je “oduševljen zbog medijske pažnje”, te je izjavio za BBC:

“Većina onih sa kojim sam spavao su djevojčice, školske djevojčice”.

“Neke cure su imale samo 12 ili 13 godina, ali ja volim starije. Sve ove djevojke pronađu zadovoljstvo u tome da imaju mene kao hijenu. One su zapravo ponosne i govore drugim ljudima da je taj čovjek pravi čovjek, jer on zna kako zadovoljiti ženu. ”

Ali, djevojke u obližnjem lokalnom selu su ispričale drugačiju priču:



“Ništa drugo nisam mogla učiniti. Morala sam to učiniti za dobrobit mojih roditelja “, rekla je jedna djevojka za BBC. “Da sam odbila, članovi moje obitelji mogli bi biti napadnuti sa bolestima – čak i smrću,  tako da sam bila uplašena.”

Mještani smatraju da je “čišćenje” nužno kako bi se “izbjegle infekcije sa roditeljima ili ostatkom zajednice.” Seks sa hijenom nikada ne smije biti zaštićen uz korištenje kondoma. Oni vjeruju da će hijene dobrim ponašanjem zaštititi djevojke od zaraze.

U stvarnosti, to je dovelo do toga da Malavi ima jednu od najviših stopa HIV-a u svijetu, sa više od 1.000.000 koji žive s tom bolešću.

Dr. Shaba, stalni tajnik Ministarstva spolova i socijalne skrbi, rekao je:

‘Nećemo osuđivati te ljude. Ali, mi ćemo im dati informacije koje su im potrebne da promijene svoje rituale.

Pogledajte video sa HIV zaraženim muškarcem poznatijim kao “hijena”:




megagiga.info

Nema komentara:

Objavi komentar