Dobro dosli

aa

subota, 1. listopada 2016.

“Doktor mi je rekao gospođo, ja vam pomoći ne mogu, ali ja sam i prirodno izliječila multiple sklerozu”

r

Mariz Pioš, bivša profesorka gimnastike i držani reprezentativac u gimnastici uspjela je da izliječi multiple sklerozu sasvim prirodno.

U knjizi Pčele su mi izliječile blest multiple sklerozu mnogima je ulila nadu u izlječenje.

Mariz sa pedeset godina, saznala je da boluje od multiple skleroze.nakon mnogih lijekova koji nisu pomagali, ona se okrenula alternativnoj medicini.


  “Doktor sam mi je kazao: Draga gospođo, žao mi je, ja za vas zaista ne mogu ama baš ništa da učinim”

“Kada zvanična medicina ne može lijekovima tražit ću drugo rješenje” napisala je ona na početku knjige.

Saznala je za prilično bolnu i neobičnu terapiju sa pčelinjim ubodima, vremenom svi su simptomi se zaustavili, ali oštećenja su već uradila svoje.

Anri Žoaje joj je tada preporučio korištenje i pčelinjih proizvoda, tačnije propolisa koji su joj dodatno pomoglić

“Propolis sa medom uzimala sam redovno čak četiri nedjelje. Sa ubodima poćela sam počela sistematično dva puta u sedmici 2005. godine,. Pčelinji otrov mi je pomagao pa sam doze pojačavala i čak došla na 5 ujeda u dvije semice”

 

 


Pregled iz 2011. godine koji je napravljen sa magnetne rezonance tačno je pokazao da su nestala apsolutno sva oštećenja (lezije) kako na nervima mozga , tako i na kičmenoj moždini”, ističe je ova zaista hrabra žena koja kaže da svako ko nije alergičan na pčele pokuša isto, nije ugodno, ali bitno je da pomaže.

http://biljna-medicina.blogspot.ba

1 komentar:

  1. Moj otac je cim se pojave pcele u proljece stavljao na ruku jedandan jednu drugi dan dvije tako do sedam pa nazad.U mladosti je prebolio upalu zglobova i nije imao nikakve probleme poslje ovog tretmana.Znao je reci da je ranije poceo sa pcelama nebi imao ni problema sa zubima.U stvari i poceo je sa tim poslje jednog uboda pa su mu desni natekle.

    OdgovoriIzbriši