Dobro dosli

aa

nedjelja, 30. listopada 2016.

Da ponovo zamiriše i zablista: Evo kako jednostavno očistiti namještaj

da namjestaj zamirise


Miris i čistoća u kući najviše zavisi od čistoće prije svega tepiha, zavjesa, kao i mebl-štofa. Osvježiti i očistiti namjštaj od mebl-štofa možete i sami kod kuće na potpuno prirodni način. Moj trosjed je od mebl-štofa svijetle boje i vremenom na mjestima sjedenja ili ležanja nastaju tamne fleke. Pošto sam već probala da očistim tepih sama (u čemu sam i uspjela), riješila sam da probam da odradim mali eksperiment i sa svojim ležajem. Eksperiment se završio uspješno, pa vam predstavljam recept ovog čisćenja. Za čisćenje nameštaja od mebl-štofa biće vam potrebna samo soda bikarbona (nigdje bez nje), voda i raspršivač. Proceduru možete odraditi na dva načina: Prvi način: 5 kašika sode bikarbone promješajte u pola litre tople vode, dobro promućkajte da se soda rastvori i naspite tečnost u raspršivač.


Ovu tečnost poprskajte na problematična mjesta na nameštaju ili na cijelu površinu. Drugi način: U raspršivač naspite toplu vodu, poprskajte namještaj, a odgore pospite sodom bikarbonom. Ovaj način je po meni praktičniji, jer kada sam pokušala prvi navedeni način, moj raspršivač se zagušio. Ne znam da li je do prskalice ili se možda soda nije potpuno rastvorila u vodi. Suština je ista za oba načina. Poprskajte namještaj i ostavite da odstoji barem 2-3 sata, odnosno da se potpuno osuši. Nemojte kvasiti previše. Kada se osuši, uzmite usisivač i sve lijepo usisajte. Rezultat neće izostati. Ako želite da svoj štofani namještaj operete još detaljnije, napravite smjesu koju ste već koristitli za čisćenje fleka na tepihu, koja je takođe apsolutno bezopasna, bez previše hemije, ali veoma je efikasna.

Preuzeto sa: http://www.narodnamedicina.info/2016/10/29/da-ponovo-zamirise-i-zablista-evo-kako-jednostavno-ocistiti-namjestaj/

Nema komentara:

Objavi komentar