Dobro dosli

aa

subota, 1. listopada 2016.

Brad Pittovo pismo Angelini Jolie RASPLAKALO milione! Zaista srceparajuće…

3453453


Svi su šokirani viješću da je Angelina Jolie podnijela zahtjev za razvod braka od Brad Pitt-a.

„Brangelina“ kako su svi nazvali ovaj par, bili su po mnogima pojam sretnog para. Prema informacijama, Jolie nije bila zadovoljna Brad-ovim metodama podizanja djece.

Iako poriču da postoji i treća osoba, mediji tvrde da je Brad imao aferu sa Oskarovkom Marion Cotillard. Neki fanovi Brada i Angeline su pronašli pismo, za koje se vjeruje da ga je Brad napisao prije nekoliko godina.

„Moja žena se razboljela. Bila je konstantno nervozna zbog problema na poslu, vlastitog života, promašaja i problema sa djecom. Izgubila je 14 kilograma i bila teška 40kilograma sa 35 godina.

Postala je veoma mršava i stalno je plakala. Nije bila sretna. Patila je od stalnih glavobolja, bola u srcu, leđima.. Nije mogla spavati, brzo se umarala. Naša veza je bila na ivici.



Njena ljepota je napuštala, imala je podočnjake i presatla je brinuti o sebi. Odbijala je filmove i uloge.
Izgubio sam nadu i mislio sam da ćemo se razvesti uskoro.. Ali tada sam odlučio reagovati.

Na kraju krajeva, oženjen sam najljepšom ženom na svijetu. Ona je uzor više od pola muškaraca i žena na svijetu, a ja sam bio taj koji je imao čast da spava pored nje i grli je.

Počeo sam je obasipati cvijećem, poljupcima i komplimentima. Udovoljavao sam joj svakog trena. Kupovao sam joj poklone i živio samo za nju.

U javnosti sam pričao samo o njoj. Sve teme usmjerio sam u njenom pravcu. Hvalio sam je pred svim prijateljima.

Nećete vjerovati, ali procvjetala je. Postala je čak i bolja nego prije. Dobila je kilažu, nije više bila nervozna i voljela me više nego ikad.

Nisam bio ni svjestan da me može toliko voljeti.Tada sam shvatio jednu stvar: žena je odraz svog muškarca.”- navodno je napisao Brad Pitt.


http://megagiga.info

Nema komentara:

Objavi komentar