Dobro dosli

aa

subota, 1. listopada 2016.

Probudila se sama na željezničkoj stanici i u ruci našla komadić papira! Ono što je bilo napisano SPASILO joj je ŽIVOT!

She-Woke-Up-Alone-On-A-Train-Station-Bench-But-Found-A-Note-Clenched-In-Her-Hand-That-Revealed-Amazing-Love-e1454296122943


Eli Farnfield (27) se jednom prilikom vozila vozom, a sljedeći trenutak je ležala na stanici na klupi.

Kada je došla sebi, u ruci je našla komadić papira. Poruka jebila potpisana sa “Tom”.

U poruci je pisalo:



“Zdravo Eleanor. Nadam se da ste bolje kada budete ovo čitali. Imali ste napad na vozu i iznio sam te van. Nisi se udarila u glavu, ali možda sam Vam povrijedio nogu dok sam hodao prije nego sam shvatioda ste na podu. Izvini! Ne mogu ostati s tobom, ali ovdje je kafa kasnije da se razbudite i £10 da se vratite kući taksijem. Žao mi je što nemam više novca, pa se nadam da ne živite daleko. Kontaktirao sam ljude iz vašeg telefona i medicinska pomoć je na putu. Želim Vam sve najbolje i brz oporavak. Tom. “

E sad, u čemu je stvar, možda se pitate? Eli želi da nađe Toma koristeći društvene mreže, jer želi da mu se zahvali za izvanredan tretman koji joj je dao. Budimo iskreni, rijetko se susreću stranci koji se ponašaju kao dragi prijatelji.


http://www.narodnilijekovi.info

Nema komentara:

Objavi komentar