Dobro dosli

aa

nedjelja, 31. srpnja 2016.

PUNJENE PILEĆE ROLNICE




Sastojci
Potrebno je:
750 g pilećeg belog mesa bez kostiju
3 pune kašike krem supe od pečurki u prahu
3 pune kašike mekog brašna
300 g bukovače

 
50 g punomasnog trapist sira
250 ml. pavlake za kuvanje
malo maslinovog ulja
malo soli
malo mlevenog bibera
malo tucane crvene paprike
Priprema
1
Belo meso očistiti od žilica i narezati na šnicle. Možete od svog mesara zamoliti da vam pripremi 10 lepih šnicli od belog pilećeg mesa približno iste veličine, ali ja sam sama narezala šnicle koje su bile približno iste veličine. Svaku šniclu blago posoliti.
2

 
Prah od krem supe pomešati sa brašnom. Svaku šniclu ponaosob uvaljati u umešanu smesu. Priprema nadeva: Bukovaču kratko propržiti na maslinovom ulju (dok voda ne ispari) i kada se prohlade iseckati na sitne komadiće. Na svaku šnislu dodat ravnu kašiku nadeva od bukovače. Bukovaču koju niste utrošili za nadevanje stavite na stranu do pripreme preliva. Punomasni trapist sir narendati na sitne rende. Na svaku šniclu stavite malo izrendanog sira, a sir koji niste utrošili stavite na stranu do pripreme preliva. Sada pristupiti uvijanju rolnica sa šire strane prema užoj strani (po dužini) i krajeve pričvrstiti metalnim štapićima (može i čačkalicom).
3
Tako pripremljene rolnice gusto poslagati u vatrostalni sud koji ste premazali sa malo maslinovog ulja.
4
Priprema preliva: Preostalu smesu od krem supe i pečuraka brašna, ostatak propržene bukovače i ostatak narendanog sira pomešati sa pavlakom za kuvanje i preliti preko šnicli.
5
Vatrostalni sud poklopiti ili prekriti alu folijom i staviti u rernu na 200 stepeni te peći 30 minuta. Nakon isteka vremena vatrostalni sud izvaditi iz rerne, skinuti poklopac ili alu foliju i vratiti u rernu i pustiti da se zapeče cca 10-ak minuta. Služiti uz pire krompir i salatu po želji.
Savet
Savet:
U potrazi za novim okusima nedavno (početkom juna ove godine) naišla sam na internetu na reklamni recept za brzi ručak sa krem supom od pečuraka. Recept je privukao moju pažnju, ali kako to uvek biva, kada se odlučite za pripremu jela po novom receptu onda mu vidite sve manjakovosti. Prvo što mi je zasmetalo je cela kesica krem supe od pečuraka, a poznato je da su te krem supe u prahu izuzetno jake. Postala sam svesna da recept mora pretrpeti određene promene I dodatke. I tako sam od orginalnog recepta „otišla u druge vode“, i po mišljenju prijatelja, supruga i mene dobila sam obrok dostojan boljim hotelima. Nadam se da će se i Vama dopasti.

http://hotgamecritics.blogspot.ba

Nema komentara:

Objavi komentar