Dobro dosli

aa

subota, 15. listopada 2016.

Za 9 meseci ušla je u 10 brojeva manju odeću! Njen metod mršavljenja je sasvim bizaran!

Za manje od godinu dana prešla je na odeću manju za 10 konfekcijskih brojeva, i tvrdi da je tajna njenog uspeha u ovom bizarnom triku!





Heder Džons ima 38 godina i živi u gradiću Prestatin u Velsu. Nekada je, kaže, nosila konfekcijski broj 46, a danas nosi 36, i to sve zahvaljujući tome što je sebe zamišljala mršavom, i to sve za samo devet meseci!
 
- Znam da mi cinični ljudi neće verovati, ali sve sam ovo postigla samo snagom uma. Bukvalno sam zamislila sebe mršavu i eto, to se i dogodilo. Ljudi nisu ni svesni kolika je moć našeg uma - tvrdi Heder.
Ona je, inače, počela da se goji pre sedam godina, kada joj je preminuo tadašnji partner. Utehu je nalazila u hrani, a kilogrami su se gomilali. Bila je u depresiji i, kako kaže, godinu dana nije ustala iz kreveta. Počela je da razmišlja i o samoubistvu, a onda je otkrila alternarivnu medicinu i "tehniku emocionalne slobode", sistem sličan akupunkturi, samo što se ovde umesto iglica koriste jagodice prstiju. Kada je uz pomoć ove tehnike izašla iz depresije, rešila je i da uradi nešto po pitanju svog izgleda, a da se pritom ne izgladnjuje i ne iscrpljuje.
 
- Počela sam da radim na svojoj podsvesti i da navodim sebe da brinem o svom telu. Kada bih poželela nešto slatko, dodirnula bih jednu tačku na grudima i mislila pozitivno. Rekla bih sebi da, čak i ukoliko pojedem čokoladu, i dalje volim sebe. Za par minuta, želja za slatkišima bi nestala - otkriva Heder svoju tehniku.




Nakon par meseci ovakve prakse, Heder je već ulazila u znatno manje brojeve.
- Bilo je apsolutno bez napora, i osećala sam se tako moćno. Nekada sam mrzela svoje telo i izbegavala da se pogledam u ogledalo. Sada sam sasvim promenila svoj odnos prema telu. Ne suzdržavam se, jedem i pijem šta želim, a pošto sam tako blaga prema sebi, mnogo sam motivisanija i za vežbanje - zaključuje ova žena.
 
(dailymail.co.uk)

Nema komentara:

Objavi komentar