Dobro dosli

aa

srijeda, 5. listopada 2016.

NAJBOLJA ZIMNICA NEŠTO POPUT AJVARA A NIJE AJVAR..

Image result for NAJBOLJA ZIMNICA NEŠTO POPUT AJVARA A NIJE AJVAR..


Sastojci
jedna doza
13 kg crvena rog paprika
20 komada plavi patligan (srednje velicine)
2 l ulje
350gr secer
300ml vinski ocat
2 velike kasike senf
sol po ukusu



Priprema
1.
Paprike uvek se kupuju kada izagu prve jer one su najboljeg kvaliteta i prve koje su ubrane druga i treca berba su manje.Paprike operite i ispecite dobro sa svih strana i stavljajte u najlon kese da bi se kasnije lakse ljupili.
2.
Plavi patligan operite isecite i svaku probajte da ne gorci pa poredajte u pleh i pecite u rerni na 200c dok ne omeksaju ali ne puno oko 30 minuta.Oljupite i stavite u cedaljku preko noci da se cede.
3.
Paprike ljupimo i redimo u cedaljku (ja koristim gajbicu jer radim vecu kolicinu)i ostavimo preko noci da se cedi.
4.
Paprike drugi dan meljemo na masinu za meso.
5.
Meljemo i plavi patligan, ja sam pekla kako sam brala sa baste cedila i stavila u frizider malo sebi olaksala posao.
6.
U serpu prvo stavimo ulje da se greje (ako radite jednu dozu stavite manje ulje ja sam radila tri doze odjednom i stavila 2 l ulje)kada se ugrijalo onda stavimo mleveni plavi patligan i przimo 40 minuta.
7.
Mlavena paprika, kolicina je ista kolko sto ima paprike tolko ima i plavi patligan.
8.
Dodam paprike .
9.
Sve lepo izmesamo i odma dodamo secer i ocat i ostalo ulje.
10.
Kada smo sve lepo izmesali smanjimo vatru i 2 i pol sata przimo na tihu vatru zato sto zna da prska .
11.
Pred kraj izvadimo u tanjir malo maligana i dodamo senf i to izmesamo sa viljuskom.
12.
Dodamo senf u serpu i przimo jos koji minut i probamo za sol dodamo po ukusu.
13.
Po meni je gotovo kada ima rupice po tegli ja ga przim dokle lepo ne zgusne pa tako izvadim malo u teglicu i ako nema rupice ja przim jos.
14.
Tegle stavite u pleh i zagrijte na 150 c u rernu.
15.
Toplo maligano stavljajte u tople tegle.
16.
Kako sto punite tegle odmah zatvorite i zavijte u neko kebence i to stoi neki dva do tri dana dok se samo ne ohladi .


http://www.tajnirecepti.com/

Nema komentara:

Objavi komentar