Dobro dosli

aa

srijeda, 5. listopada 2016.

Kako da izgledate kao da imate 25 u svojim 40-im: jeftin i učinkovit recept za mladost

Image result for Kako da izgledate kao da imate 25 u svojim 40-im: jeftin i učinkovit recept za mladost




Pozdrav svima! Ja sam Tanja, 40-godišnja mama sedmero djece. Ne šalim se! Ljudi me često pitaju: jesi li sigurna da imaš toliko godina? Često odgovorim: sigurnija ne mogu biti, baš kao što sam sigurna i da su ovo moja djeca. I šta god zli jezici pričali, nisam imala nikakve plastične operacije, kunem se. Tajna mladosti je vrlo jednostavna – budite sretni, unesite svjetlo i ljubav u svijet, volite sebe i svoju porodicu!
Kad pričamo o njezi, ne koristim skupe kreme i ne vjerujem baš mnogo kozmetičarima. Prilično sam zadovoljna svojom kremom za njegu lica – “Goji krema”. Koristim je već godinama i ne bih je mijenjala ni za šta drugo. Zašto? Reći ću vam zašto
Kao i mnogim ženama u 30-im godinama, i na mom licu su se pojavile bore, koža je izgubila elastičnost iako sam pokušavala da vratim njenu prijašnju svježinu. Probala sam doslovno sve što mi je došlo pod ruku: kreme, maske, emulzije – od najskupljih do najjeftinijih. Nisam vidjela preveliku razliku među njima. Onda sam išla kod kozmetičarke. Nakon sati i sati masaže, pilinga, injekcija, vidjela sam rezultate. Ali, također sam ubrzo shvatila i to da ako ne prestanem ubrzo s ovim, bit ću zauvijek ovisna o ovim tretmanima! Djevojke, reći ću vam tajnu – beauty industriju interesuje samo zarada u salonima ljepote, ne zanima ih da li ćete stvarno izgledati mladi! Svako ko je bio kod “doktora” nekad zna da se tretman ne odnosi na samo jednu posjetu. Preporuče vam 20 različitih tretmana, svaki po 10 sesija, plus vam preporučuju kupovinu skupih kozmetičkih proizvoda za upotrebu kod kuće. Zvuči poznato? Znate, ja mislim da su to sve laži! Postoji lakši i bolji način da izgledate mlađe, rješenje je u pronalasku savršene kreme. ?
Za “Goji kremu” sam saznala slučajno. Jednog zimskog dana, nazvala sam prijateljicu. Malo prije toga sam išla u šetnju a zbog hladnog zimskog zraka moja koža na licu je počela da se guli. Pitala sam je za neku kremu. Kao što ste mogli i pretpostaviti, prijateljica mi je preporučila “Goji kremu”. :))) Zaljubila sam se u ovu kremu gotovo istog momenta. Za samo nekoliko minuta smekšala je moju kožu oštećenu od pahuljica, vjetra i hladnoće. Izgledala je i djelovala savršeno hranjiva, meka i elastična. Bila sam oduševljena!
Ne znam za vas ali ja sam navikla da kupujem preko interneta, brže je, lakše, i što je najvažnije, uvijek možete biti sigurni u kvalitet ukoliko naručujete na online prodavnici proizvođača. Stoga, bilo mi je baš drago kada sam vidjela dase “Goji krema” može naručiti od kuće preko oficijelne web stranice.



Izvor: http://alternativaljekovitogbilja.info



Nema komentara:

Objavi komentar