Dobro dosli

aa

četvrtak, 6. listopada 2016.

Izliječila sam PROŠIRENE vene sa receptom od moje bake. Rezultati su odmah vidljivi!

Image result for Izliječila sam PROŠIRENE vene sa receptom od moje bake. Rezultati su odmah vidljivi!




Najveći faktor rizika za razvoj proširenih vena je, naravno, genetika, što znači da ćete se nositi s tim, ako ih vaša majka ima.



recept-vene

Proširene vene najčešće se pojavljuju u kasnim 20-im, a stanje se pogoršava ako se ne tretiraju pravilno i na vrijeme. Žene su sklonije proširenim venama.

Sastojci:

– 1/2 šolje Aloe Vera pulpe
– Sirće
– 1/2 šolje mrkve



Instrukcije:

Trebalo bi mrkvu staviti u blender. Dodajte Aloe veru. Zatim, dodati jabukovo sirće po potrebi, kako bi se dobila kremasta masa. Čuvajte u maloj zdjeli koja će biti jednostavna za korištenje.

Izvor: moja-kuhinjica

Nema komentara:

Objavi komentar