Dobro dosli

aa

nedjelja, 2. listopada 2016.

TOLIKO SAM GA VOLJELA I NADALA SE ZAJEDNIČKOM ŽIVOTU SA NJIM, A URADIO MI JE OVO.

Toliko sam ga voljela i nadala se zajedničkom životu sa njim, a uradio mi je ovo.


Ma on, on vam nije čovijek, to je monstrum koji je obilježio moj život. Navodi unesrećena djevojka.

Toliko sam ga voljela i nadala se zajedničkom životu sa njim, a uradio mi je ovo. Kako je bio poznati plastični hirurg, sa sobom je uvjek imao u autu ili kod kuće, injekcije i bočice sa raznoraznim tečnostima. Hiljadu puta mi je govorio a šta misliš da isprobamo ovo na tebi, čisto nako u šali. I sve tako dok sam nije odlučio napraviti korak i zauvjek mi obilježiti život, navodi unesrećena djevojka.


Jedno veče sam prespavala kod njega, a ujutro kada sam ustala imala sam što i vidjeti. Tokom noći mi je dao injekciju i uspavao me,a zatim je u moje lice ubrizgao neku tečnost. Moja koža je odreagovala ovako, kao na slici. Kada sam ga pitala što je to učinio, samo je odgovorio da mi je ovako puno ljepše i da me neće gledati drugi muškarci, da ću biti samo njegova.

Prepala sam se i rekla da to ima smisla što je uradio. Kada sam izašla iz njegovog stana, nisam mogla vjerovati što mi je učinio. Prijavila sam ga policiji i odmah otišla doktoru.

Rekli su mi da je prekasno i da ću ostatak života morati provesti sa ovim belegom na licu.

Moj savjet vam je pazite koga volite i u koga polažete tolike nade. Ljudi imaju 100 lica a na kraju obično razočaraju kada pokažu ono pravo


http://stanjeonline.info

Nema komentara:

Objavi komentar