Dobro dosli

aa

ponedjeljak, 3. listopada 2016.

ŠTA BISTE VI REKLI DA VAM NEKO KAŽE: O, CARSKI REZ?! PA TI, U STVARI, NISI NI RODILA. MORA DA JE LIJEPO POSTATI MAJKA NA TAKO LAK NAČIN

ŠTA BISTE VI REKLI DA VAM NEKO KAŽE: O, CARSKI REZ?! PA TI, U STVARI, NISI NI RODILA. MORA DA JE LIJEPO POSTATI MAJKA NA TAKO LAK NAČIN


Prije 4 dana iz Američkog gradića Missouri stigao nam je jedan kvalitetan Facebook post u kojem je majka koja je rodila putem carskog reza sva isfrustrirana i povrijeđena izrazila svoje dubokoumno mišljenje i začepila usta svima koji su je kritikovali i obezvrjednjivali njen porod putem carskog reza.

Većinu komentara koje je dobivala bili su tipa :

“O, carski rez! Pa ti, u stvari, nisi ni rodila. Mora da je lijepo postati majka na tako lak način.“

Ovaj me definitivno najviše naljutio i povrijedio navodi majka, koja je prije 4 dana na svijet donijela prekrasnog dječčačića.

Na ovakve komentare majka je dala slijedeći odgovor :

-Bilo je baš zgodno boriti se s trudovima cijelih 38 sati prije nego sam izgubila snagu, a srce moje bebe prestalo kucati. Kad vam kažu da proođaj odlično protiče i da nećete trebati carski rez, a potom da vaše dijete umire i da hitno morate na operaciju… Da, to je baš bilo lijepo čuti. Nije mi predstavljalo nikakav šok, napisala je Lee i dodala:


– (Poroditi se carskim rezom) … to nije imalo nikakve veze s mojom fizičkom nemogućnošću da rodim dijete prirodnim putem i da mu carskim rezom spasim život.
Ova mama je objasnila i da carski rez uopće nije prijatan, jer ljekari bebu moraju izvući van kroz mali rez na dnu stomaka. Također, napisala je i da oporavak isjeckanih mišića stomaka nije nimalo zabavan.

-To je bilo najbolnije iskustvo u mom životu. Sada mogu reći da pripadam grupi mama s ožiljkom koji pokazuje da je moj stomak izrezan da bi iz njega izvadili bebu.
Lee završava post porukom onima koji porođaj carskim rezom smatraju iskustvom mama sretnica.

-Kada bolničarka uđe u sobu i kaže vam da ustanete, vi pokušate, ali vas rez toliko zaboli da vam se tijelo zgrči i morate ponovo leći, poželite svima onima koji pričaju o lakoći porođaja carskim rezom reći: j… se i j… vas vaš stav o carskom rezu. Ali ja sam jaka žena. Znam da jesam. Ne samo za sebe, već i za svog predivnog sina. Izdržat ću i ovo i izdržala bih isto svakog dana samo da vidim njegovo nasmijano lice.


http://stanjeonline.info

Nema komentara:

Objavi komentar