Dobro dosli

aa

petak, 7. listopada 2016.

POGLEDAJTE KAKO SAM UKLONILA BELEG ZA SAMO 3 DANA!

Pogledajte Kako sam Uklonila Beleg za samo 3 Dana!


Svi su me ismijavali. Još u školskim danima govorili su kako sam ružna, kako imam odvratnu stvar na licu. Što me učinilo veoma depresivnom i potištenom osobom.

Čak i nakon 37 godina, beleg na mom licu mi je stvarao probleme. Sav svijet na ulici bi gledao u mene, kao da sam ne znam ti šta.

Odlučila sam potražiti prirodni lijek za ovaj beleg, što mi je i pošlo za rukom.

Sve što mi je bilo potrebno da uklonim ovaj beleg jeste :

Sok jednog limuna
Cimet
Sodabikarbona
75 % alkohol

Smjesu sam pomješala te svako jutro i veče, na čisto lice nanosila.

Nakon samo 3 dana beleg je u potpunosti nestao. Nisam mogla Vjerovati!



http://stanjeonline.info

Nema komentara:

Objavi komentar