Dobro dosli

aa

srijeda, 5. listopada 2016.

Koja razlika: Kako izgledamo nakon 6, a kako nakon 8 sati sna

Sarah san razlike -


I dok većina smatra da je osam sati sna “mjera”, postoje i oni koji tvrde da im je sasvim dovoljno samo šest sati, piše “Jutarnji“…



Sarah Chalmers ima 46 godina i iz Velike Britanije. Nedavno je učestvovala u jednom eksperimentu čiji je cilj bio odgovoriti na pitanje – koliko sati sna je potrebno čovjeku: osam ili šest.

Na početku istraživanja, naučnici su analizirali stanje u kojem je njena koža. Na kraju eksperimenta – njene pore na licu povećale su se za 100 posto, a njena koža izgledala je jako, jako loše.

“Izgledala sam mnogo starije. Imala sam tamne kolutove oko očiju, a moja koža je izgledala očajno. Pritom, počele su se pojavljivati bubuljice na bradi. Mrzila sam pogledati se u ogledalo. Lako sam se umarala i bila sam vrlo razdražljiva”, kazala je Sarah.

Tokom prvog dijela eksperimena, Sarah je spavala samo četiri sata, od dva do šest sati ujutro. Kaže da u ovom periodu nije bila previše umorna, ali joj se činilo da ne spava nikako: “Oko tri sata poslijepodne, svakog dana, imala sam neki čudan osjećaj, kao neku verziju mahmurluka.”

U drugom dijelu istraživanja, Sarah je spavala od pet do šest sati. Već nakon prva tri dana, osjećala se izrazito umorna i jela je sve više slatkiša kako bi se “punila” energijom.


Doktori su objasnili ova dešavanja: “Manjak sna vodi proizvodnji kortizola – hormona stresa. Zbog ovoga je osoba prilično nervozna. Također, manjak sna aktivira uljne žlijezde, pa se koža masti, a zaustavlja se i produkcija hormona rasta koji imaju zadatak vratiti “sistem” našeg organizma na optimalni nivo.”

Konačno, u posljednjem dijelu eksperimenta, Sarah je spavala najmanje osam sati svake noći. Pozitivne promjene desile su se brzo. Već za sedam dana, njeni problemi s kožom su nestali, kao i stres, nervoza… dakle, šta čekate? Brzo na spavanje!


sarah_chalmers_razlika-1


http://www.haber.ba

Nema komentara:

Objavi komentar