Dobro dosli

aa

utorak, 4. listopada 2016.

Osjetila je nelagodu zbog kontaktnih leća, a onda su doktori otkrili da joj je OVO u oku!

Parazit u oku - Megagiga.info


Doktori su čak bili prisiljeni da je drže budnom sedam dana kako bi spriječili da parazit počne kopati kroz njenu očnu jabučicu!



SHARE TWEET SHARE E-MAIL KOMENTARI
Jessica Greaney, 18-godišnjakina morala je stavljati kapi u oči svakih 10 minuta 7 dana za redom nakon što su joj liječnici otkrili malog crva u lijevom oku sa kontaktnim lećama, piše “Megagiga“…


 
Jessica je dobila parazita Acanthamoeba keratitis nakon kapljice vode koja je iz česme prsnula u njenu kontaktnu leću.

Prvo je mislila da ima infekciju oka: “Ali, do kraja sedmice, moje oko je izgledalo kao velika crvena golf loptica. Bilo je natečeno i izuzetno bolno, a odmah su me primili u bolnicu”.

“Imala sam intenzivno liječenje kapima za oči svakih deset minuta, jer je moja rožnica bila pojedena sa unutrašnje strane od parazita.”

“Čini se da u vodi sa česme ima tonu različitih vrsta bakterija, a Acanthamoeba je samo jedna od njih. Jedna od mojih kontaktnih leća je bila kontaminirana, a parazit je preživio na području između objektiva i mog oka. ”

Ako se ovo ne liječi, parazit može uzrokovati probleme s vidom, paralizu ili čak i smrt, zbog toga što jede svoj put kroz ušicu i na leđnu moždinu.

“Bilo je to pravo mučenje – morala sam držati oči otvorene i špricati nekoliko kapljica svakih 10 minuta. Mogla sam spavati samo par minuta prije nego što sam se ponovo probudila. Ovaj parazit još uvijek jede moje oči, a još gore, moj imuni sistem se gasi zbog nedostatka sna. ”

“Želim da se podigne svijest o ovom parazitu i reći ljudima da moraju biti vrlo oprezni s njihovim kontaktnim lećama”, kaže Jessica.


http://www.haber.ba

Nema komentara:

Objavi komentar