Dobro dosli

aa

subota, 15. listopada 2016.

Nevjerovatna ispovijest: Bio sam u raju, tamo sam vidio pokojnog tatu i nerođene brata i sestru (VIDEO)

smrt-raj


Ljekari su mislili da se poslije nesreće neće oporaviti, ali on se nakon dvije nedjelje probudio iz kome i nije imao nikakva oštećenja mozga. Julie Kemp i njena porodica su prije 19 godina doživjeli stravičnu saobraćajnu nesreću u kojoj su poginuli njen suprug Andy, a ona i njihov sin Landon jedva su izvukli žive glave, a Landon je poslije svega imao nevjerovatnu priču o iskustvu zagrobnog života. Vozilo je bilo toliko uništeno nakon što se u njega zaletjelo vozilo Hitne pomoći na raskrsnici da spasioci nisu ni vidjeli da je u autu bio i dječak. Shvatili su da je dijete unutra tek kada su vidjeli njegovu cipelu. Kada su uspjeli da izvuku Landona iz automobila,nije davao znake života. Bio je u komi. Ljekari nisu mislili da će Landon uspjeti da se oporavi, ali nakon dvije nedjelje dječak se probudio iz kome. Julie tvrdi da nije imao ni traga oštećenja na mozgu iako mu je glava bila teško povrijeđena i ljekari su smatrali da će ostati na nivou osmogodišnjaka ako se ikad probudi. Umjesto toga, Landon je imao nevjerovatnu priču o zagrobnom životu.

Julie je oklijevala da kaže sinu kako mu je otac umro, a Landon je, tvrdi, to sve već znao. Naime, na dan nesreće je Landon čak tri puta umro i ljekari su svaki put uspjeli da ga ožive. Dok je bio mrtav, tvrdi, svaki put je bio u raju i tamo je sreo svog oca i njegovog prijatelja koji je umro nekoliko meseci ranije. – Niko od nas nije rekao ni reč jedan drugome, ali mi smo svi stajali tamo – rekao je Landon. No, to nije bilo najšokantnije što je rekao svojoj majci. – Usput, mama, vidio sam i tvoje drugo dvoje dece – kazao je.







Julie prvo nije znala o čemu govori, a onda joj je sinulo da misli na njene dvije neuspjele trudnoće u kojima je spontanim pobačajem izgubila djecu. Landonu nikada nije to spomenula. – Znao sam da su mi to brat i sestra, iako mi niko ništa nije rekao o njima. Kada ste na nebu, znate ko je ko – kaže Landon koji je uvjeren da je treći put kad je umro sreo Isusa koji mu je zadao da se vrati u život i širi vjeru, ispričao je za katoličku televiziju.

(telegraf.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar