Dobro dosli

aa

četvrtak, 8. rujna 2016.

Prilikom čišćenja, žena je pronašla nešto od muža što ju je ostavilo u SUZAMA!

WHILE-CLEANING-THE-WOMAN-FINDS-THIS-FROM-HER-HUSBAND.-I’M-OUT-OF-TEARS


Jednog jutra Julia se probudila i primjetila da je njen suprug otišao. Onda je primijetila pismo koje joj je muž ostavio na noćnom ormariću. Kad ga je pročitala, nije mogla zadržati svoja osjećanja. Možete ga pročitati ovdje:

“Draga Julia:

Pišem ti sada dok spavaš, samo u slučaju da sutra nisam ja ko se probudi pored tebe.



Ja sam provodio sve više i više vremena na drugoj strani, i ko zna? Bojim se da se više neću vratiti.

Samo u slučaju da sutra nisi u stanju da shvatiš šta se dešava sa mnom. Samo u slučaju da sutra nisam u mogućnosti da ti kažem koliko ti se divim i cijenim tvoj integritet, i odluku da budeš uz mene, pokušavajući da me učiniš sretnim bez obzira na sve to. Kao i uvijek.

Samo u slučaju da sutra ne znam više šta radite. Kada stavljate bilješke na vrata, tako da ne zaboravim gdje je kupaonica i kuhinja. Kada se nasmijemo nakon što sam obukao cipele bez čarapa. Kada mi priđeš diskretno i šapneš ime jednog od naših unuka u uho. Kad odgovoriš nježno na jedan od bijesnih napada koje imam, kao da se nešto u meni buni protiv ove stvari koja me preuzima.

Za ove i mnoge druge stvari. Samo u slučaju da se sutra ne sjećam tvog imena ili mog.

Samo sutra u slučaju da ti ne mogu zahvaliti.

Samo u slučaju da ti sutra, Julia, ne mogu još jednom reći, da te volim.

Zauvijek tvoj!

Tom


http://www.narodnilijekovi.info

Nema komentara:

Objavi komentar